Grunge for world domination

Ik heb een plan voor werelddominatie. Op muziekvlak dan. Ik zal het even uit de doeken doen.

Laten we bij het begin beginnen.

Momenteel is de jaren 80 revival een feit binnen de muziekwereld. Keyboards, electro, … het is schering en inslag. Ook enkele modetrends gaan zeker die richting uit. Kijk maar naar de foute kapsels van de emo-kids, samen met de converse schoenen en veel te strakke broeken.

Dus als momenteel jaren 80 muziek weer hip is, dan gaat over enkele jaren de jaren 90 revival beginnen! En wat is hét muziekgenre van de jaren 90? Juist, grunge.

We moeten dus NU een post-grunge-core-achtige band uit de grond stampen, zodat we kwalitatief goed zitten eer de revival volledig plaatsvindt. Dan staan we al zoveel verder als ‘de volgers’. Pioniers moeten we zijn!

Ik heb reeds collega Xtremels gerecruteerd voor de uitvoering van mijn plan.

Dus: Laat groeien die haren! Gooi weg die shampoo! Geef hier die roltabak! Trek aan die legerbotten! Geef toe aan de ruwe zachtheid van het flanellen houthakkershemd! Geloof in de kracht van “het riffke”! Maar vooral en bovenal, haal je oude, afgewassen Nirvana shirts maar terug boven! Het is tijd! De tijd is nu!

Of zo…

Ahja, de douche is nog steeds niet gemaakt… Wassen aan het wasbakske is niet gemaakt voor mensen van mijn omvang…

5 Reacties op “Grunge for world domination

  1. Ik vrees dat zowat 50% van de groepen in het lokale jeugdhuizencicuit nog altijd grunge spelen (de andere 50% spelen emo/screamo).
    Van de grungeperiode vind ik dat alleen Nirvana de tand des tijds heeft doorstaan.

  2. Zoals gezegd bij de X (http://telegraphy.wordpress.com/2007/09/05/grunge/) wil ik zelfs komen drummen bij uwe revival!

  3. Ik ga dit weekend alvast mijn mixtapes digitaliseren zodat ze op mijn iPod passen.

  4. Aaaaah ik heb nog een t shirt van Nirvana, yeah!

  5. Pingback: Zonde « Painfully Redundant

Geef een reactie

