De kraan

Gisterenavond bleek de warmwaterkraan van onze douche nog niet gerepareerd.

Aangezien ik een sterke drang voelde om tenminste mijn haren te wassen heb ik het dan toch geprobeerd. Een koude douche. Letterlijk dan.

Het was alles wat ik er van verwacht had en ik stond dan ook al snel langs de waterstraal, tegen de muur, voorzichtig mijn hoofd vooruit te steken, snel weer terug te trekken, …

Uiteindelijk ben ik er toch in geslaagd mijn haren te wassen, maar de rest van mijn onderkoelde lijf zou toch aan de lavabo gekuisd worden, met warm water.

4 Reacties op “De kraan

  1. Waarom uw hoofd dan ook niet wassen onder de kraan van de Lavabo?

  2. Omdat ik daar te weinig plaats heb om mijn hoofd zonder slag of stoot onder die kraan te krijgen.

  3. de nadelen van een waterhoofd?

  4. Ik het zo het gevoel dat alles dat begin met voorzichtig insteken en snel weer terugtrekken nooit een echt succes kan worden.
    :-# Ik zie trouwens ook dat door het koude water op je hoofd je grammatica wat is onderkoeld.

Geef een reactie

