mijn spel

Een tijdje geleden had ik het hier over mijn miskoop van Shrek The Third voor de Wii. Ondertussen heb ik het spelletje al te koop of te ruil staan op kapaza, heden nog zonder succes.

Maar af en toe krijg ik wel mails van vrouwen die in al hun onschuld toch mijn wenkbrauwen doen fronsen en uit de context genomen zeker een relatiecrisis tot gevolg zouden hebben:

“Hallo, ik ben geïnteresseerd in je spel. Groetjes, meisjesnaam.”

Een Reactie op “mijn spel

  1. Ze kunnen maar proberen!!

    En voor ge het weet loopt uw heel huis vol klein schrekskes.

Geef een reactie

