Das laminaat eh

Een lichaamsverwoestend verhuis- en vloerweekend ligt achter mij en bedankt me met stijfheid en stoflongen. Nota aan mezelf: volgende keer als je laminaat gaat leggen: stofmasker.

Wij versus De Opdracht, 1-0. Wij = vriendin, moeder en ikzelve. De opdracht = verhuizen en laminaat leggen.

We waren amateurs, maar het resultaat is zeer bevredigend. Ik heb uiteraard geen foto’s aangezien ik die ene persoon ben zonder digitale kodak. Maar getuigen van het “voor” en het “na” hebben al laten merken dat een grote verbetering realiteit is. Hoezee.

Maar vandaag dus, stijf, moe, maar wel een nieuwe laptop! Compaq 6710b. Als u dat zo iets zegt… ocharme.

2 Reacties op “Das laminaat eh

  1. Gaat die stijfheid niet vanzelve weg als ge kijkt naar wat ge bereikt hebt? 😉

  2. Trouwens, ik ben zeer cirieus! Nog even meegeven dat ik GEEN feestje heb gehad/gegeven voor mijn verjaardag, dus tis niet dat ge niet mocht komen 🙂

    haha!
    peter
    pizza!

Geef een reactie

