Mijn andere blog(s)

Een tijd geleden heeft mijn broer zijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Iets later heeft hij aan mij gevraagd of ik getuige wilde zijn. Dit impliceerde ook dat ik zijn vrijgezellendag moest organiseren.

Hierover heb ik op deze blog niets geschreven, aangezien mijn broer een regelmatige bezoeker is en ik uiteraard niks wilde verklappen. Om een beetje de evolutie bij te houden, ben ik indertijd een nieuwe blog begonnen: http://ikhebhetvlaggen.wordpress.com.

Nu kan ik dit hier posten, want de vrijgezellendag heeft afgelopen zaterdag plaatsgevonden. Een verslagje van de van de dag kan je ook op die blog lezen.

Een andere blog, waar ik niet de enige ben die bijdrages levert, is http://eksieperfeksie.wordpress.com. Kookblogs zijn hip, dus dan doen we mee.

Ik heb niet direct plannen met de vrijgezellenblog, dus verwacht hier niet al te veel posts.

Een Reactie op “Mijn andere blog(s)

  1. Just the two of us aka de Broer

    Bij deze wil ik toch even bevestigen dat ik ten zeerste genoten heb van de vrijgezellendag/nacht. Was prima in mekaar gestoken, goed gegeten, goed gedronken, goed geamuseerd…

    Merci aan allen die er aan meegeholpen hebben en uiteraard de Best Man. Uwe blog was trouwens hilarisch!

    Groeten,
    de Broer

Geef een reactie

