Ken je dat?

Ken je dat dat er iemand je iets komt vragen aan je bureau en dat ze van te voren zeggen “laat me dit al duidelijk stellen voor ik de vraag stel, ik ben een domme koe” en dat je er dan in eerste instantie mee lacht, maar zodra ze haar vraag heeft gesteld niet meer?

Ken je dat?

3 Reacties op “Ken je dat?

  1. Helaas wel ja… en deze week op’t werk was ik zelfs één keer zelf die koe :s aiai

  2. Ik denk dat ik ‘haar’ zelfs ken 🙂

  3. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid zeker??

Geef een reactie

