Miskoop?

Gisteren gaf ik al aan dat ik het spel Shrek The Third voor de Wii heb aangekocht in de Fnac. Vandaag, ongeveer 24u later, blijkt deze aankoop reeds een miskoop…

Ik denk dat ik onder een vreemde soort druk stond om een spel voor mijn Wii te kopen. Ik heb zo een tijdje Zelda geleend van de broer van mijn vriendin, maar deze had dat spel ondertussen teruggevraagd. Dus zat ik met enkel de sporten om mij te entertainen. En hoe grappig die mannetjes er ook uitzien, de kracht van de sportspellen zit hem in het tegen elkaar spelen.

Dus ik moest een spel hebben! Aangezien ik Shrek wel een grappige film vond (ja, zelfs de derde kon mij wel bekoren), dacht ik: “Hiermee kan ik niet mis gaan”. Want ja, als het dan niet goed zou zijn, hopelijk zou het dan nog grappig zijn. Maar zelfs dat bleek niet waar.

Een andere vrij recente miskoop die ik mij kan herinneren is de aankoop van Back To Bedlam van James Blunt. Ik luister niet zoveel naar de radio, dus zijn “you’re beautiful” was in mijn oren nog steeds een mooi nummer. Maar na 2 luisterbeurten had ik wel door dat zijn “speciale” stem geen hele cd kon dragen. Zo sterk waren de songs niet… 3 meer luisterbeurten en zijn stem werd ronduit irritant. Nu ligt ze ook stof te verzamelen op mijn dressoir.

Mogelijks binnenkort in het gezelschap van Shrek The Third…

4 Reacties op “Miskoop?

  1. ik had dezelfde ervaring met die cd. Hoogstens twee mooie songs, voor de rest niet de moeite.
    De cd van Mika daarentegen … vind ik super, enthousiaste muziek, feel good.
    PS misschien kan je Shrek nog kwijt op e-bay?:)

  2. James Blunt? You reap what you sow…

  3. Pingback: mijn spel « Painfully Redundant

  4. hmm….

    Wii play is erg fijn en brain academy ook!
    maar wario smooth moves is niet zo fijn!

Geef een reactie

