Fnac de dief

Vandaag had ik een dagje verlof genomen. Ik had niet meteen een echte reden, maar voor een dag verlof moet je ook geen echte reden hebben.

Ik besloot een bezoekje te brengen aan de Fnac in Leuven. De laatste tijd ben ik hier bijna kind aan huis en dit heeft als reden dat ik Fnac-bonnen te spenderen heb!

Ik heb mij al enkele DVD’s van Teo Maassen, enkele boeken, een paar cd’s en een Wii-aangeschaft. Vandaag ging ik zonder specifiek doel en dwaalde ik dan ook maar wat door de rekken.

Nadien bracht ik een bezoekje aan de Bilbo enkele 100’en meters verder. Ik merkte daar dat de prijs van DVD’s daar beduidend lager lag! 50% lager zelfs! Daarvoor wil ik al een paar 100 meter wandelen!

Oh ja, Shrek The Third voor de Wii, geen aanrader. Wat een plat spel…

4 Reacties op “Fnac de dief

  1. tHeo (the H is silent 🙂 )

  2. Als ge ze niet opkrijgt, moogt ge altijd eens denken aan de persoon aan wie ge de Fnac-bonnen te danken hebt… 😉

  3. yo, je kunt dan toch gewoon terug gaan naar de Fnac ? Ze passen de prijs dan gewoon aan hoor, heb het al eens meegemaakt.
    Goeie winkel die Fnac zenne

  4. Ben inderdaad teruggegaan naar de Fnac en ze gaven me zonder problemen mijn geld terug.
    Fnac is inderdaad een goede winkel, maar ze zijn zeker niet de goedkoopste.

Geef een reactie

