Nu doe ik het WEER!!

Dan vind je eindelijk een onderwerp om over te bloggen en wil je eraan beginnen. Dan bedenk je je plots: “oh, eerst nog even die mail sturen die ik eerder al wilde sturen, anders komt dat er weer niet van.” En hup! Onderwerp kwijt… weg, spoorloos, nergens meer te bespeuren.

Ik dwaal rond in de leegte van mijn geheugen. Het kon even goed de sahara zijn. Waarover wou ik nu toch bloggen!?

Eventjes had ik nog de gedachte een kernwoord op te schrijven, gewoon om zeker te zijn. Maar dan hoor je dat stemmetje in je hoofd: “Das toch niet nodig man! Je onthoudt dat toch gemakkelijk!”. LEUGENS!! ALLEMAAL LEUGENS!!

Ging het over het werk…? Nee… ik denk het niet…
Was het toiletgerelateerd…? Nee… niet weer…
Over Elvis misschien…? Die is dood, daar ging het zeker niet over.

Ik weet het niet meer…  misschien morgen…

Geef een reactie

