training

Volgende week zit ik een week in het buitenland voor training bij een leverancier. Zondag vertrekken en zaterdag terug.

Het zal van de eventuele internetconnectie in het hotel afhangen of ik de kans ga krijgen om hier nog iets neer te schrijven. Evenals van het tijdschema dat opgelegd zal worden.

Ik ben gelukkig tijdig gerecupereerd van mijn griepje, zodat de reis niet in gedrang komt.

Op zich ben ik niet zo’n reiziger. Ik zie meestal huizenhoog op tegen al het geregel dat er bij komt kijken. Op het werk volstaat een mailtje:

“ik heb daar van … tot … training en heb nood aan een hotel en een vlucht”

Hup, geregeld.

Sweet

Geef een reactie

