so far, so good

“Hmmm, precies toch niet zo’n goed idee om te komen werken precies”, dacht ik deze morgen. Gisterenmiddag was ik al huiswaarts gekeerd wegens koorts, keel- en hoofdpijn. Een griepje in het midden van de zomer.

Een dafalgan later brak het zweet me letterlijk uit. Desondanks voelde ik me eigenlijk wel goed, of toch goed genoeg om nog wat werk te kunnen verrichten. En gelukkig dat ik was komen werken, want ondertussen waren er al wat problemen opgedoken met achterstallige bestellingen, geagiteerde klanten en administratieve rompslomp.

“Ik blijf zowiezo nog tot de middag, zodat ik iets kan eten”, hield ik me recht. Maar mijn soepje ging er met moeite in en het vergezellend broodje bleef slechts half opgegeten op mijn plateau achter. Dan nog maar wat fruit binnenduwen, nooit slecht. En dan maar hopen dat alles binnen blijft. So far, so good.

Dafalgan nummer 2 is ondertussen gepasseerd, evenals nog enkele problemen. We blijven bezig, maar ik ga toch niet langer blijven dan nodig, zoveel is zeker.

Geef een reactie

