the chase is better than the catch

Ik heb de meest standaard werkgsm van België, zijnde de nokia 6021. Doet wat het hoort te doen. Niet meer, niet minder.

Bij de standaard spelletjes op deze gsm staat bowling. Ja, ik speel spelletjes op mijn gsm, je moet namelijk iets te doen hebben als je op de wc zit.

Een tijdje geleden ontdekte ik hoe ik een strike moest gooien, en vanaf toen was mijn doel: “to play the perfect game”, enkel strikes, niks dan strikes.

Vaak lukte het wel een heel deel strikes te gooien, maar aan het einde steeg telkens de druk, en liet ik steken vallen.

Maar gisteren is het gelukt! 30 juli 2007 zal de geschiedenisboeken ingaan als de datum waarop ik, niggle, een score van 300 haalde op bowling op de nokia 6021!

En nu…?

20 Reacties op “the chase is better than the catch

  1. Mijn beste tijd bij BEACH RALLY 2 is
    4 min 10 sec 40

  2. haha, heb al 2 keer perfect gegooid. Standaard bezigheid tijdens wcbezoek op de vlaamse gemeenschap …

  3. @ niggle: respect jong, scherpe tijd…

  4. Hoe lang duurt zo’n spelleke ?

  5. iets meer dan 4 minuten…

  6. Verdorie, dat perfect game is mij nog niet gelukt…
    Ik speel meestal Puzzle, met topscore 27306. Geen idee of dat goed is of niet 🙂

  7. Dat is toch ongeveer het dubbele van mijn topscore…

  8. Heren, we gaan voor 4:00:55 door de bocht.

  9. @Frank
    Da’s echt heel snel, ik zit zelf op 4:03:64, maar mijn puzzle topscore zit op 38296…

  10. 04:01.98, ik dacht snel, maar ik lees dat het sneller kan dus we gaan nog even door. 4:00.00 haalbaar?

  11. 3:55:98 maarre daar ben ik wel even mee bezig geweest hoor.

  12. Mijn topscores:
    puzzle 43976
    beachrally: 04:09:46
    bowling: 282

    puzzle is mijn favoriet!

  13. pzzule: 48570!

  14. Hai, ik zit met:
    Puzzle 45737
    Bowling 300
    Beach Rally 4.02.54

    Met BR kom ik geregeld naast het veld, vooral aan het einde.

  15. Hey!

    Beach Rally: 04:00:47
    Bowling: 300 (regelmatig)
    Puzzle: ik hou niet van clowns 🙂

    Met beach rally werkt het heel raar. Soms bots je niet en raak je nauwelijks de kant en dan is je tijd toch laag. Lijkt of het niet altijd hetzelfde is.

  16. Yes!
    3:59.93

    (zie foto op m’n website)

  17. Mijn Nokia 6021 is aan vervanging toe, maar dit wou ik toch nog meegeven:
    03:55:76
    Toch ook wel WC-bezoek gedurende bijna twee jaar om hier te geraken.

  18. Vertel, hoe doe je dat? Ik zit nu op 03:59.67 en zal dit nog wel kunnen verbeteren maar niet veel meer zonder dat ik iets drastisch anders doe. Zit ’t in de laatste twee bochten? Turboknop? Hoedoedegijda?

  19. Mijn topscore puzzle is: 44880.

    Weet iemand of dit spel ook te downloaden is voor op mijn laptop?

Geef een reactie

