als de dood voor katten

Vandaag las ik dit artikel in de standaard.

Een ziekenhuiskat (nieuw concept voor mij) die de nakende dood van patiënten kan voorspellen…

Ik ben benieuwd wat Michel Vandenbosch van Gaia zou doen, zou hij patiënt zijn in dat ziekenhuis en hij ziet dat beest binnenwandelen…

Misschien hadden die patiënten allemaal een terminale kattenallergie.

2 Reacties op “als de dood voor katten

  1. Ik heb dat ook gelezen, in’t Nieuwsblad maar kom, ’t zal wel overeen komen. Ik geloof wel dat katten dat aanvoelen, mijn kat voelt het aan als ik verdrietig bent en komt dan heel dicht bij mij zitten.

  2. Ik ben allergisch als de malle voor katten. Dus als die beesten mijn dood voelen aankomen, kan dat goed kloppen.

Geef een reactie

