Wii uw gebeente!

Ik ben sinds ongeveer 2 weken de trotse eigenaar van een Nintendo Wii Console en heb nog geen spijt van mijn aankoop!

Vroeger was ik vrij vatbaar voor gaming-verslavingen. We hadden thuis de eerste nintendo. De NES! Enkel een A en een B knopke en pijltjes! Meer hadden we niet nodig. Resultaat: blaren op de duimen. Spelletjes als Kid Icarus, Metroid en uiteraard Super Mario Bros (I, II en III) hadden geen geheimen meer voor mij!

Daarna is de investering in spelconsoles teruggeschroefd. Ik probeerde dan nog, als een ware gaming junkie, mijn dagelijkse dosis te halen bij vriendjes, kennissen en familieleden. Maar uiteindelijk had ik minder en minder nood aan ‘gamen’.

Ik heb een tijdje terug een kleine opstoot gehad, als gevolg van de verwerving van enkele games voor PC in combinatie voor een PS2-achtige controller. Maar die drang zwakte snel weer af.

Met de Wii ben ik weer helemaal terug! Wat een plezant ding is dat ook! Ik raad iedereen aan om een Wii in huis te halen, pret verzekerd. Ik zal u wel komen inmaken met Wii-tennis!

Nintendo Wii, ik ben fan!

6 Reacties op “Wii uw gebeente!

  1. Moet ge dan kunnen tenissen in’t echt? 🙂

  2. Hier thuis blijft het bij een PS2 en enkele computerspelletjes 🙂

  3. da lijkt me inderdaad wel een geweldig ding…mag ook wel voor de prijs hé 😀

  4. Ik vind dat WII’en ook geweldig plezant, maar wij waren ook telkens met meerdere mensen. Volgens mij is de fun minder als je het helemaal alleen moet spelen.

  5. Qua prijs valt dat ding eigenlijk enorm hard mee! €250 inclusief 1 controller en de sportspelletjes.

    Het is inderdaad het plezantste met meerdere, maar alleen is het zeker ook onderhoudend!

Geef een reactie

