lang leve mezelf!

17 juli 1982.

Ik zag voor het eerst de bleke ziekenhuisverlichting en dacht waarschijnlijk iets in de zin van: “Gadverrrrrdamme! Ik zit hier helemaal onder de prut! En het is hier koud!! STOP MIJ TERUG!!”. Aangezien ik nog niet kon praten klonk dat meer dan waarschijnlijk als: “WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHH!!!”.

Daar lag ik dan, met mijn mond vol tanden (niet letterlijk uiteraard), 10 vingers, 2 ogen (kleur: blauw), 10 tenen, 1 broer, 2 ouders (1 moeder, 1 vader).

25 jaar. Toch weer een beetje een “drempel”. “We gaan richting 50”, of zo.

7 Reacties op “lang leve mezelf!

  1. Ne gelukkige! Wist je trouwens dat 17 juli ook iCal day is?

  2. Hip hip!!!!!!

  3. Just the two of us

    Wauw, het is u dus ook gelukt geboren te worden op uw verjaardag!

  4. Gij ook!?

    coincidence? ik dacht het niet!

  5. Pingback: 1 jaar geleden op Painfully Redundant… « Painfully Redundant

Geef een reactie

