zomermaanden

De zomermaanden zijn begonnen. En ondanks mijn gebrek aan verlof tijdens deze maanden, heb ik niet te klagen. Aangezien er veel klanten, collegae en leveranciers op verlof zijn, is het rustig toeven hier op het werk.

Normaal gezien kom ik rond half 9 op het werk aan en bemerk ik dat er wel al wat volk reeds aanwezig is. Tegen 9u loopt het lekker vol, om omstreeks half 10 voor de quasi volledige bezetting te gaan. Op dit moment moet je al wat verder de parkeergarage inrijden voor nog een plaatsje te vinden.

Maar bijvoorbeeld vandaag was ik om 9u nog steeds 1 van de 5 aanwezigen hier “op de vloer”. Geen kakafonie van telefoongesprekken (liefst met de andere partij op speaker), geen klagende klanten en geen lastige leveranciers. Heerlijk.

Ik pak wel verlof als het wat drukker is 😉 .

4 Reacties op “zomermaanden

  1. strak plan, ik pas het al jaren toe 😉
    Geeft wel een iets grotere berg werk als je dan terug komt.

  2. En wie geeft er iets om om te werken tijdens de vakantie als het zo’n weer is? 😀

  3. Laatste regel nogal eens gelezen.. 🙂 De truk is dan wel het goed inschatten van de drukkere periode!

  4. Ja ik werk ook heel de vakantie (als vakantiewerk weliswaar) en ik werk de stapel weg waar de mensen hier op kantoor niet aan toekomen, er hangt dan een ontspannen sfeertje, want het is ook hier veel rustiger en ik ben voor iedereen hier enorm welkom…want in oktober ligt er weer zo een stapel, en dan weten ze dat ze op mij kunnen rekenen :d

Geef een reactie

