Niet zingen aub…

Nog enkele uurtjes en ik heb enkele dagen verlof.

Juist ja, ik ga naar Werchter. Voor de eerste keer in mijn leven.

Na enkele jaren geleden 2 keer op rij te zijn weggeregend op Pukkelpop, had ik mezelf voorgenomen dat festivals niets meer voor mij waren. Nu, enkele jaren later, kwam mijn vriendin af met het voorstel om haar te vergezellen op de Werchterwei. Aangezien ik het festival in kwestie nog nooit had bijgewoond, hapte ik toe.

Maar de weersverwachtingen liegen er niet om… een nieuwe regeneditie valt binnen de mogelijkheden.

donderdag.jpgvrijdag.jpgzaterdag.jpgzondag.jpg

Zoals u wel kan zien, bestaat er nog een waterkansje dat het droog blijft gedurende het weekend. 

Mag ik u daarom vragen, u de volgende paar dagen te weerhouden van:

  • gezang uit de toon

  • dansen met hevige gesticulaties

  • gebeden naar de regengoden

Ik dank u.

Een Reactie op “Niet zingen aub…

  1. ‘k Ben benieuwd wat je er van vond.

Geef een reactie

