weekend

Afgelopen vrijdag aan het team gebouwd op het golfparcours van Kampenhout. Driven, chippen en putten, het heeft allemaal geen geheimen meer voor mij!

Om eerlijk te zijn, was ik sceptisch bij het vertrek. “Golf, niks voor mij”, zei ik dan ook.

Nu moet ik toegeven dat ik golf zeker wel kan appreciëren. Het prijskaartje daarentegen…

Afgelopen zaterdag dan deelgenomen aan een cantus georganiseerd bij een maat thuis. Resultaat: knieblessure. De details laat ik aan de verbeelding over, maar enkele kernwoorden/zinnen/uitspraken zijn (al dan niet van toepassing op mijzelf):

  • zat zijn doet geen pijn, de gevolgen daarentegen
  • “laat het kind in je los”
  • frisbee
  • “oei, een gat in de haag”
  • lans
  • BMX
  • “da moet toch gehecht worden zulle”
  • “nie tegen de tomaatjes pissen aub”
Geef een reactie

