Witte sokken

Man, wat kan ik mij toch opjagen in bepaalde types mensen, of in bepaalde karaktertrekjes van bepaalde mensen. Niet normaal!

Mensen die maar niet kunnen stoppen met praten bijvoorbeeld. Volgens mij is het een ziekte! Verbale diarree of zoiets. “Once you ‘pop’, you can’t stop”. Met elke uitademing komen er woorden mee… Eens de lippen van mekaar gaan, is er geen houden meer aan!

Of mensen die bepaalde mopjes net dat iets té lang aanhouden… Als het gisteren al niet meer echt grappig was, waarom denk je dan dat het dat vandaag weer wel zal zijn?

Dan nog even een kledingstip meegeven. Weer over hemden. Als je een hemd aandoet, zonder das, dan hoeft het echt niet tot boven dichtgeknoopt zijn… ik zal zelfs meer zeggen, het effect dat je daarmee krijgt, is vergelijkbaar met dat van witte sokken onder een net iets te korte broek.

9 Reacties op “Witte sokken

  1. Sommige mopjes worden juist beter door ze te lang vol te houden, maar its a fine line en nie veel mensen kunnen koordlopen

  2. En gasten die ge-eten zeggen in plaats van gegeten…

  3. Allez, daar ben ik nu echt wel voor, voor geëten. Er is toch geen enkele reden om die domme g daar tussen te zetten.

  4. Wat die sokken betreft: in Warschauw ziet deze zomer de mode er als volgt uit (uit goede bron)
    – net iets te korte voetbalshort
    – sportieve sloefkes
    – en vooral: zo hoog mogelijk opgetrokken witte sokken

    Het is natuurlijk wel Polen…

  5. Warschauw? Da ken ik ni. Ligt da in de buurt van de mooie Poolse stad Krakhol?

  6. Witte sokken in sandalen onder een net iets korte broek, met in die broek een stel stevige kaasbenen !

    Mooie beeldspraak, trouwens 😉 .

  7. Eigenlijk heb ik niets tegen geëten, het was maar een slinkse visering van de schrijver. Een mens moet toch wàt in die comment veldjes.

    Ik ben voor de Poolse mode!

  8. beter ge-eten dan heheten! 😉

  9. Pfffft racist!
    Gaan we etnische minderheden viseren?

Geef een reactie

