Hey Big Spender!

Gisteren nog eens wat geld uitgegeven! Gelukkig kreeg ik er iets voor in de plaats, namelijk een Taylor 110-E GB Akoustische Gitaar!

Mooi ding, en ver onder het budget dat ik eerder had uitgetrokken, ongeveer 1/3!

Foto’s heb ik niet, maar ik kan u verzekeren, het is een mooi stuk. Klank zit ook meer dan goed, zeker voor die prijs.

Dus ja, ik ben een gelukkig man! Mijn buren gaan de volgende dagen kunnen genieten van mijn zonder twijfel dagelijks verbeterend gitaarspel. Ze gaan mij zeker en vast dankbaar zijn!

3 Reacties op “Hey Big Spender!

  1. Langs mijn kot is een gezellig cafeetje. ’s Avonds spelen ze daar soms piano. Zalig 🙂

  2. Ik geef hier ook veel geld uit, aan vanalles en nog wat 🙂 Gitaar spelen, dat zou ik ook ooit nog eens moeten leren, ’t staat op mijn to do lijst! Ahum 🙂

  3. Met een Taylor heb je natuurlijk wel iets… Als je ze beu bent, dan wil ik wel overnemen voor een Euro of 100 🙂

Geef een reactie

