emo-tv

Enkele dagen geleden bracht Wootah mij op de hoogte van het programma “Britain’s Got Talent” en het hoge emo-tv gehalte ervan via enkele youtube video’s.

Zo was er de “guy and a monkey” met zijn “unique speciality act”. Hilarisch.

De 6-jarige Connie met een ongelofelijke stem.

Tony van East London. Toppunt van emo-tv, én een goed nummer.

Als dat vorige geen toppunt was, dan deze wel:

Anderen spraken ook al van Paul Potts, de schuchtere gsm verkoper die zich tot een ware pavarotti ontpopt.

Voor een uurtje plezier, zoek zeker eens op youtube naar de rappende oma, het meisje met de slijpschijf, enzoverder.

Mooi.

4 Reacties op “emo-tv

  1. Wow seg, ik zit hier nu te snotteren… ik ga nog eens verder klikken op youtube! Paul had ik al gezien bij Zita.

  2. Snotter-tv op zijn best, maar wel mensen met talent. Mooi!

  3. voor nen keer ben ik voor de snotter tv! schitterende optredens bij te vinden

  4. Meeste is niet spannend. Maar die kleuter heeft een verdraaid goede stem voor zo’n ukkie. Die gaan we zeker nog terug zien…

Geef een reactie

