We zijn er bijna

Nog enkele uurtjes en mijn verlof begint.

Nog enkele uurtjes maar.

Ik zou eigenlijk nog veel zaken willen/moeten afhandelen voor mijn vertrek. Ik zou eigenlijk nog veel mensen moeten bellen. Ik zou eigenlijk nog veel mails moeten sturen. Ik zou eigenlijk nog veel informatie moeten opzoeken/analyseren/doorsturen. Ik zou eigenlijk nog enkele offertes moeten uitsturen. Ik zou eigenlijk nog super hard moeten werken, zou ik dat allemaal in de enkele uurtjes tot mijn verlof willen klaarkrijgen.

Daarenboven zou ik zou eigenlijk nog nutteloze documenten moeten invullen.

En dat allemaal in enkele uurtjes. DE enkele uurtjes.

In theorie zou dat moeten lukken.

In theorie.

5 Reacties op “We zijn er bijna

  1. Veel plezier, als het kan ook in die laatste uurtjes, maar vooral dan op vakantie!

  2. Ik wens jullie een aangenaam en deugddoend verblijf in La Douce France en doe maar alles met de Franse slag, want leven als God in Frankrijk is je ware.

  3. Collega, veel leute ginder en misschien komen we elkaar nog tegen volgende week. We kunnen het toeval desnoods wat helpen.

  4. Ik hoop dat het nog gelukt is en zoniet: foert!

  5. als t ni gelukt is, dan wacht het heus wel tot je terug bent, of miss doet iemand anders het dan in de tussentijd, geniet van je vakantie

Geef een reactie

