Mooie vooruitzichten!

Ik heb mooie vooruitzichten in het verschiet! Zaterdag vertrek ik met de vriendin voor een goede week richting La Douce France! Welke regio, daar zijn we nog niet volledig uit, maar vertrekken zullen we!

Momenteel ligt het volgende plan op tafel: Eerst enkele dagen richting Champagnestreek, en wanneer we daar onze roes uitgeslapen hebben, richting Nantes.

Morgen is dus mijn laatste werkdag om pas op 6 juni te wederkeren!

Ik kijk er al naar uit!

4 Reacties op “Mooie vooruitzichten!

  1. *sfeerverpester mode on*

    Hebt ge het weer al gechecked in Frankrijk?

    *sfeerverpester mode off*

  2. Ooooooh verdorie, ik moet nog anderhalve maand travakken!

  3. Dat is fantastisch! Ik wens jullie een prettige en verkwikkende vakantie.

  4. jaloers!! In het zuiden is het keimooi weer nu.. pff… wil mee.. pff

Geef een reactie

