WARRUM!!

“Man, wat is het hier warm!”, puf ik luidop. Het is dan ook een belachelijke 26 graden hier op het werk. Te warm om mijn brein ten volle te laten werken me dunkt.

Die hitte zou minder wegen zou het toegestaan zijn om in short, teensletsen en felgekleurd t-shirt te komen werken, maar nee, korte broek mag niet, vast schoeisel en liefst “business casual”. Hemd dus, hoog genoeg dichtgeknoopt aub! Met passend t-shirt eronder!

Wat ben ik jaloers op de dames hier dezer dagen. Zij komen immers gerokt werken, met open schoeisel, en niemand die ook maar de kleinste opmerking maakt. Terecht uiteraard!

Ik vraag mij ook wel hoe het komt dat het hier zo warm is. Vorig jaar waren verscheidene collega’s nog ziek gevallen als direct gevolg van de overambitieuze airco, ik incluis. Nu lijkt het daarentegen alsof de verwarming aanstaat! Ik heb de klimaatregeling hier nooit gesnapt, maar de laatste dagen/weken zijn echt te onnozel voor woorden.

2 Reacties op “WARRUM!!

  1. Ik kan u verzekeren dat in de toren naast de uwe nog steeds de aloude frigomentaliteit behouden wordt… Ben ik blij met mij marcelleke!

  2. Een hemd met korte mouwen dan ?

Geef een reactie

