Biejonsee

Afgelopen weekend ben ik naar het Beyoncé concert geweest in het Sportpaleis. Nu ben ik nauwelijks een fan van het eerste uur te noemen, maar als je gratis VIP-tickets krijgt van een leverancier, dan laat je dat niet liggen.

Na afloop was ik onder de indruk. Het muziekgenre is nog steeds niet aan mij besteed en je zal haar albums niet snel in mijn cd-speler terugvinden, maar qua show was het echt wel een onderhoudend avondje.

Enkele gedachten/quotes van de avond:

  • “Manmanman, ik zou echt niet onder tussen dat volk willen staan!”
  • “Veel jonge (14-15 jaar) meisjes precies.” en iets later: “Hola, waar hebben die zo al leren dansen?”
  • “HA! Daar wordt gevochten!!”
  • “Doe mij maar ne cola, ik moet nog rijden.”
  • “Dedju, die madam kan toch zingen.”
  • “Amai mijn ogen!”
  • “Wat een muzikanten!!”

Verder zat er ook een kokette jongedame voor mij die zich ontpopte tot een ware zuurpruim en bron van frustratie door, telkens als er iemand in de rijen voor haar rechtstond, ze onmiddellijk en op onvriendelijke wijze vroeg terug te gaan zitten. Tijdens de laatste nummers veerde ze plots zelf recht en liep al dansend tot helemaal vooraan het balkon. Ik wou haar nog vragen of ze niet terug kon gaan zitten, maar dat heb ik maar gelaten.

Een Reactie op “Biejonsee

  1. Toch ambetant hé, er zijn altijd zo’n mensen die de sfeer verpesten! Eigenlijk had je het moeten zeggen 🙂

Geef een reactie

