Fiscaal gesjoemel

Deze morgen hoorde ik in het radionieuws iets over “fiscaal gesjoemel” en daarop volgende gevangenisstraffen. Waar het exact over ging ben ik alweer vergeten, ik heb enkel “fiscaal gesjoemel” en “gevangenisstraffen” onthouden.

Als je voor fiscaal gesjoemel de gevangenis inmoet, volgens mij word je dan gewoon enorm hard gepest!

Ik kan mij volgend gesprek in de douches al voorstellen:

“ik zit hier voor moord, en gij?”
-“fiscaal gesjoemel”
“oei, mijn zeep valt, kunt ge die es oprapen voor mij aub?”

2 Reacties op “Fiscaal gesjoemel

Geef een reactie

