Ken je dat

Ken je dat wanneer je het enorm druk hebt op het werk en je zowiezo al vreest dat je opgelegde deadlines niet gaat halen en je daardoor dus een informele vraag van een collega om mee te werken aan een nieuw project in eerste instantie afwijst wegens “geen tijd” en je dan zegt: “stuur het anders via email naar mijn baas, hij zal wel een goed overzicht hebben van wie wat kan en dan iemand toewijzen”, en hij dat dan ook doet, waarna je baas, zelfs nadat je gezegd heb dat je het momenteel enorm druk hebt, je die email gewoon integraal doorstuurt met de boodschap dat jij het wel zal opnemen?

Ken je dat?

3 Reacties op “Ken je dat

  1. Nee, dat ken ik niet. Maar wel dat je enige tijd geleden verzoop in het werk en dat hieraan net op tijd een einde kwam doordat een nieuwe collega een stuk kon overnemen en dat dat werk nu weer opeens helemaal en integraal in uw richting komt omdat die nieuwe collega outgesourced wordt en dat allemaal zonder dat uw teamleader een krimp geeft of ook maar door heeft dat ge dat in feite misschien niet echt op prijs zou stellen.

    http://www.vacature.com stijgt dezer dagen weer met stip in mijn lijst van meest bezochte websites…

  2. Neen, maar ik probeer het me voor te stellen.

  3. Ik zou proberen op de stoel van de baas te gaan zitten 🙂

Geef een reactie

