komaan!

De standaard online rapporteert vandaag over Lindsay Lohan die betrapt is op het snuiven van cocaïne slechts dagen nadat ze uit een afkick-kliniek is ontslagen wegens haar alcoholverslaving.

Nu kunnen mij de verslavingen van Miss Lohan weinig schelen… Zelfs de laatste verslaving die in het artikel wordt aangehaald boeit mij weinig. Maar wat een gedrocht van een foto staat er telkens bij een bericht over de wulpse 21-jarige!?

Ik ben er HEEL ZEKER van dat er mooiere foto’s van ons Lindsay kunnen gevonden worden op het net.

Heel zeker…

Ik ga het nu wel zelf niet zoeken, want ik ben lui en wil dat zo houden.

Maar toch…

Heel zeker.

2 Reacties op “komaan!

  1. Geen dank!

  2. ja, wa wil je..
    als het gaat over verslavingen, kunnen ze er toch geen lindsey zetten die er fenomenaal uitziet:)
    maar liever gedrogeerd

Geef een reactie

