Wat gaat het best?

Als ik in de file sta heb ik altijd het gevoel dat het andere rijvak sneller vooruitgaat dan het rijvak waar ik zelf sta.

Wanneer ik dan verander, lijkt dit plots omgekeerd…

Het is net zoals de keuze voor rijen voor de kassa in en grootwarenhuis… ik pak ALTIJD de foute rij… ALTIJD is er wel iets, zij het een technisch probleem, een verrassend goed geladen winkelwagentje, een poging tot gepast geld af te geven maar er na lang zoeken toch niet in slagen, …

Grijs haar…

Een Reactie op “Wat gaat het best?

Geef een reactie

