we weten weer waarom

Sinds kort is er een nieuwe buzz in de maak. Grappig woordje trouwens: “buzz”. Ik denk niet dat ik dit woordje gebruikte in mijn pre-blog-leven. Net zoals ik “issues” nooit gebruikte voordat ik ging werken.

Maar dus, nieuwe buzz: MetaTale.

MetaTale meet de invloed die je blog heeft, of zoiets. Vrees niet, ik sta niet in de top 100 van meest invloedrijke blogs. Alles wat je hier leest, is en blijft overbodig 😉 .

Tijs zit er toch weer tussen. Het lijkt lang geleden dat hij nog samen met mij in een punkrockband speelde. Dat is het eigenlijk ook.

Ik snap (nog) niet goed waar het allemaal om gaat, maar een nieuw doel is gesteld. “Staat gij in den top 100 van MetaTale?”

Een Reactie op “we weten weer waarom

  1. En binnenkort nog een schoon “dingske” derbij 😉

Geef een reactie

