Drukdrukdruk

Ik ga stevig de mist in met mijn “dagelijks posten” hier, dus hou u vast, want dit wordt ne stevige!

In het weekend is het er niet van gekomen om hier iets te posten. Dankzij het goede weer heb ik mijn laptop nog niet open gehad. Ik heb dan ook met volle teugen van het weekend genoten.

Daarbij komt ook dat ik gemerkt heb dat mijn lezers, jullie dus, hier beduidend minder langskomen in het weekend. Vrijdag piekt mijn statistiek meestal een beetje, om dan volledig neer te storten op zaterdag en zondag en weer stilaan aan te trekken op maandag. Misschien is dat een gevolg van het weinige posten dat ik doe in het weekend, wie zal het zeggen.

Dat is dan eigenlijk een kwestie ala: “wat was er eerst, de kip of het ei”, waar we natuurlijk weten dat het ei er eerst was, aangezien evolutie voortspruit uit kleine genetische veranderingen. De eerste “kip” is dus geboren uit ouders die wij nog niet “kip” noemden in onze definitie, maar ze legden reeds wel eieren. Hupla.

En waarom heb ik gisteren dan niets gepost? Ik zal het vertellen!

Gisteren heb ik de hele dag in training gezeten. De IMAP principes kennen voor mij geen geheimen meer. Information Mapping. Duidelijk schrijven van gestructureerde teksten. 1 van de punten was: “ga niet onnodig diep in detail”. Alleen jammer dat de instructeur door dit uit te leggen met voorbeelden, veel te ver uitweidde in faits divers die totaal niets met de cursus te maken hadden. Waardoor er veel tijd verloren ging, en de aandacht snel verslapte.

’s Avonds zijn we met enkele kameraden (en mijn vriendin) naar Vous Lé Vous in Wimmertingen afgezakt om aldaar een kookworkshop te volgen. Ja, een kookworkshop. Zelf koken dus. Juist. Ook wel zelf opeten. Maar ja. Is dat dan een pluspunt?

Maar eerlijk gezegd was het zeer plezant. Eens andere messen gebruiken dan een patattenmeske en een andere infrastructuur ter beschikking krijgen dan 2 kookplaatjes waarvan er 1 dan nog niet werkt.

Ondertussen zijn de toeleveringsbedrijven van Ford Genk aan het staken en ligt de productie van de nieuwe Mondeo stil (GDVRRRRRRRR!!), en zijn ze in de USA ook weer stevig bezig geweest.

De wereld blijft doordraaien, of ik nu post of niet.

5 Reacties op “Drukdrukdruk

  1. Die lage bezoekersaantallen in het weekend liggen niet aan het niet posten. In het weekend is er in het algemeen gewoon minder blogactiviteit. Mijn statistieken zakken elk weekend een beetje, om dan op maandag weer vollebak te stijgen 🙂

  2. Ook mijn statistieken zakken op zaterdag en in iets mindere mate ook op zondag de dieperik in en niet te min, hoewel ik zeven dagen op zeven post. Het is een algemene tendens.

  3. De wereld draait door, draait dol … we blijven lezen!

  4. Creatonism rules !

    buiten dat, ik doe toch elk weekend de moeite om even langs te springen bij niggle. Al is het maar om hem in Real Life 2.0 te kunnen zeggen “nog niks gepost ?” 🙂

  5. Ik zei nog dat ik niet voor de Ford zou gaan. Hij staat nog niet in elkaar en tis al miserie. 🙂

Geef een reactie

