Biewoarts

Jawel, ik was er.

Ik heb geen foto’s genomen.

Ik ben een paraplu rijker.

Ik was er niet vanaf het begin.

Ik was er niet tot het eind.

Ik kende 1 iemand, daarmee was ik dan ook samen daar. Diezelfde iemand bleek ook zowat de enige die mij en deze blog kende.

Ik heb wel iemand anders leren kennen. Merci voor het pintje nog trouwens.

Ik heb niet gedanst.

Ik heb veel rondgekeken.

En ik heb mij ook geamuseerd.

3 Reacties op “Biewoarts

  1. Euhm, ik lees uwen blog en dien paraplu kwam onrechtstreeks van mij (via Gizmodo.be).

    En ik was er vrijdag domweg ni bij wegens op vakantie zijnde.

    Aangenaam 🙂

  2. Ik heb zowel uwe http://www.marketingblog.eu als http://www.gizmodo.be al een tijdje in mijne RSS reader staan, dus ik kende u al wel 😉 .

    Maar toch bedankt voor de paraplu, nu maar hopen dat ik em niet te snel nodig heb.

  3. Graag gedaan!
    We moeten dat nog eens doen 🙂

Geef een reactie

