Merlina!

Merlina, voor diegenen die het niet meer zouden weten, is een oude jeugdserie van de vrt in de jaren ’80.

Voor degenen die een opfrissing van het geheugen wensen, dat kan hier en hier.

Waar het nu eigenlijk over gaat. Ik heb een weddenschap lopen met een collega/kameraad over de wagen waar Ann en Policarpus Tak mee rondrijden. Ik herinner mij een rode cabriolet met roze of witte bollen. Maar het type wagen, dat is waar de weddenschap om draait. Na wat zoekwerk is het mij niet gelukt om een foto of iets dergelijks te vinden. Misschien dat iemand hier meer geluk heeft?

Volgens mij was het een kever…

9 Reacties op “Merlina!

  1. oei oei. geen idee. of het zou een geit moeten geweest zijn.

  2. Blijkbaar weet niemand het zeker…

    Wat ik al gehoord heb is: kever (ja, ik hoor mijzelf ook praten), geit, fiat 600 (aka ‘rugzakske) en mini cooper.

    maar zolang ik geen bewijs heb kan ik niet winnen/verliezen…

  3. Zever, gezever! Het was duidelijk een mini!! Lees maar op Wikipedia en andere sites. Die Duvel behoort mij toe … 😉

  4. Op wikipedia staat niks Bruers. Ik moet een foto hebben, een duidelijke foto!

  5. heb geen foto kunnen vinden, maar het was een mini Cooper. Hoop dat je hier wat verder mee komt.

  6. @ Milth: als het iets anders is dan een kever heb ik de weddenschap verloren, dus ik kom hier niets verder mee 😉 .

  7. Akkerdju, nooit gedacht dat er mensen waren die al 2 jaar voor mij over dit belachelijk item het net aan het platsurfen zijn. Shame on us. Een foto haal je uit de DVD box. Ik zoek ook een foto op het net maar waarschijnlijk niet te vinden. Het was zeker een mini (en mijn geheugen laat me niet in de steek).

  8. Dit was een mini…

    Ik kwam terecht op deze site toen mijn broer vandaag vertelde dat mijn vader in mini’s verdeelde en hier ook voor iets tussenzat!
    Ik ben ook wel benieuwd, dus mocht iemand een foto vinden… ik vraag ook eens na!

  9. Wel wa laat maar het was ne mini, ik heb daar ne foto van waar ik als kleine in zat Die stond bij de geburen van mijn grootmoeder , die leverde de auto’s voor BRT ,nu nog trouwens

Geef een reactie

