Het zit niet mee…

Als back-up fungeren voor een collega die op verlof is, is niet plezant… Zeker als jij alle problemen voorgeschoteld krijgt, alle escalaties op je bord krijgt, en welke culinaire metaforen nog allemaal gebruikt kunnen worden. Daarbij weet je ook vrijwel zeker dat je collega zich op het moment dat jij je in het zweet aan het werken bent om de schade te beperken en de scherven bijeen te keren, hij zich volle bak aan het amuseren is, al dan niet in de après-ski, al lallend met een of andere vrouw.

Als hij nu afwezig was omdat hij doodziek op bed lag, dan zou ik het nog niet zo erg vinden. Dan zie ik tenminste niet alleen af.

Maakt mij dat een slecht mens?

3 Reacties op “Het zit niet mee…

  1. Maar als ge da achter de kiezen hebt, kunde er wel weer tegen.

    Ik gan geloven dat het geen hapklare brok is; maar dit is misschien allemaal wat mosterd na de maaltijd, dus ff tandjes bijten en de soep eten als ie gerserveerd is.

    PS: deze comment was noch vis noch vlees

  2. Een slecht mens misschien niet, maar wel ne slechte collega.
    Hij neemt uw werk toch ook over als gij verlof hebt. Of niet?

  3. @ Piet: juist

    @ Birt: dat kan misschien zijn, maar mijn werk is gemakkelijker 😉

Geef een reactie

