Het zou niet mogen…

Ik ben recentelijk heel dicht geweest bij ontslag nemen bij mijn huidige werkgever. Nu bel ik op kosten van het bedrijf, kan ik binnen enkele maanden opslag verwachten en heb ik vandaag een bedrijfswagen onder mijn zitvlak geschoven gekregen.

Probeer aan de hand hiervan je kinderen maar eens waarden bij te brengen…

4 Reacties op “Het zou niet mogen…

  1. Heb je nu ook al kinderen?

  2. Ik gun het je van harte, hopelijk nemen ze je ziel nu niet.

  3. @ tijs: nee, kinderen kwamen gelukkig niet bij de promotie 😉 . Het was eerder hypothetisch.

    @ dinzzz: Mijn ziel hou ik nog even bij, maar mijn tijd belegeren ze dag na dag.

  4. Ja, nu nog van de David Brent aan het hoofd van uw afdeling afgeraken en life is very sweet indeed.

Geef een reactie

