Zondag

Het is alweer enkele dagen geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Het wordt precies nog eens tijd dat ik hier eens wat post, want vrijdag en zaterdag ben ik er niet toe gekomen. Maar wat moet je in godsnaam schrijven op een zondagmiddag? Maar wat te schrijven, vandaag, zondag, in de namiddag?

Gelukkig heb ik niet veel tijd, dus lang kan ik het zowiezo niet rekken.

Ja, een korte, inhoudsloze post, daar ga ik voor. Dat kan toch niet te moeilijk zijn.

Of toch….?

Oppassen dat ik niets met inhoud zeg… oppassen.. OPPASSEN!

Over enkele ogenblikken moet ik vertrekken, ik moet namelijk…  oh, oh, bijna iets verteld! Neenee, mij vangen ze zo gemakkelijk nog niet!

Nog enkele ogenblikken, en het is me gelukt…

Nog even…

Ja!

Hey, psssst, clio kopen?

5 Reacties op “Zondag

  1. Just the two of us

    Wel een beetje onzin, als excuus voor het niet invullen van uw blog de laatste dagen zeggen, wat moet je schrijven op een zondag. De dagen dat je niet gepost hebt was het toch niet zondag, of wel?

  2. Just the two of us

    Categorie zever gezever is inderdaad gepast, de vorige dagen dat je te lui was om uw blog in te vullen was het toch geen zondag, of wel?

  3. Hmmmm, precies een beetje gefrustreerd.

    Ik heb voor de duidelijkheid de eerste twee zinnen wat aangepast. Hopelijk is het zo wat eenduidiger voor uw kritische ziel.

  4. Een inhoudsloze reactie lijkt me gepast …

  5. Maar goe dat ge hier geen geld mee moet verdienen. Ge zoud schraal strontjes schijten, me dunkt.

Geef een reactie

