Voedingstip van de week (5)

Ja, hij was terug… maar had zijn huiswerk niet gedaan… Hij had dan ook verlof gehad, en we weten allemaal hoe dat bij ons ging tijdens de vakantie…

Dus het is hem vergeven.

Op de valreep gaf hji mij toch nog deze tip mee: “Drink genoeg water!”

Ja, dat wist ik al

Maar meteen daarna volgde: “En drink niet teveel water!”

Tja… dat wist ik eigenlijk ook al

Uiteindelijk kwam hij dan toch nog met iets wat ik nog niet wist op de proppen: “Als je urine kleurloos is, dan ben je teveel water aan het drinken.”

HA!

Dat wist ik nog niet! Maar nu wel! Ja!

4 Reacties op “Voedingstip van de week (5)

  1. Ik dacht juist dat witte urine een goed teken was.
    We leren weer bij dankzij je voedingstips 🙂

  2. Daar doen we het dan ook voor 😉 .

  3. Dit is nieuw voor mij.

    Groetjes Chantal.

  4. Bij mij is dit meer een voedingstip van het weekend.
    Door de week geraak ik niet aan anderhalve liter, maar gelukkig compenseer ik dit in het weekend ruimschoots.
    Kmoet alleen nog werken aan het ‘water-gedeelte’.

Geef een reactie

