voedingstip van de week…?

Collega heeft verlof…

Dus ja… dan zal ik zelf maar een voedingstip spuien…

Tja… euh… eens denken… gezond… hmmm…

Eet geen…. euh… geen… hout! Nee, hout is niet gezond. Behalve zoethout. Bovendien verteert het slecht. Dus: eet geen hout, maar snoep een appel!

Ja, ik kan momenteel niets beters bedenken. Ik zal deze week dan maar opteren voor een muziektip: Björn Berge. Het is een reus van een Noor met ware kolenschoppen voor handen. Kernwoorden zijn: Blues, Funk, Gitaar, Ritme en Stem. Voor diegenen die nieuwsgierig zijn, hieronder een filmpje. Donderdag speelt hij in de Ancienne Belgique met Joe Bonamassa in zijn voorprogramma. Mijn ticket ligt al klaar. Te menes goei spul.

6 Reacties op “voedingstip van de week…?

  1. Ik wilde vanavond nog wel plankskes in tomatensaus gaan eten. :-s

  2. Smakelijk zou ik zeggen. Ik ga je niet tegenhouden, maar weet dat er gezondere alternatieven bestaan. Appels in tomatensaus bijvoorbeeld!

  3. Deze muziek verwacht je niet bij zo’n uitelijk.

    Groetjes Chantal.

  4. Amai, ik ben blij dat je niet bent doorgegaan met die voedingstip;-)

  5. @Chantal: ondertussen ziet hij er weer helemaal anders uit. Qua kapsel en baardgroei dan toch. Ik herkende hem nauwelijks toen hij het podium opkwam.

    @Eve: van zodra de collega uit verlof is, kan je je weer aan een voedingstip verwachten

  6. Luister es naar een White Stripes versie van ‘Death Letter’, live, liefst. Schitterend!

    Y’all motherless children, y’all have a hard time…

Geef een reactie

