Bedenkingen

  • Als je links kijkt, zie je rechts niets;
  • Je linkerhand is die hand waar je duim rechts zit;
  • Het kan lang duren eer iets snel gaat, maar het kan ook snel weer traag gaan;
  • Sommige mensen leven wegens het illegaal zijn van moorden;
  • Waar je ook gaat, je komt altijd hetzelfde type mensen tegen;
  • Waar je ook bent, hetzelfde type mensen zorgen altijd voor dezelfde frustraties;
  • Als je een belangrijke “zou ik – zou ik niet” beslissing moet nemen, weet je bij twijfel eigenlijk het antwoord al;
  • Iedereen wordt door iemand anders wel als “vreemd” bezien;
  • Iedereen is uniek, net zoals de rest van de mensen;
  • Elke (niet-vrijgezelle) man ligt onder de sloef bij 1 of meer vrouwen. Diegenen die het tegendeel beweren, zitten nog in de ontkenningsfase.
9 Reacties op “Bedenkingen

  1. Soms wel soms niet.

    Groetjes Chantal.

  2. Zo snel vloog de tijd nog nooit, dan toen met de wekker werd gegooid.

  3. Ik heb toch mijn bedenkingen bij die bedenkingen.
    bijvoorbeeld:
    – je kijkt links in een spiegel, dan zie je rechts toch nog wel.

    – draai je linkerhand met je handpalm naar boven. En voila, nu zit de duim toch links

    – Niet iedereen is uniek zoals iedereen, we hebben al een gekloond schaap.

  4. -Als je links kijkt in een spiegel dan zie je rechts andersom. Dan kan je beter niets zien

    -ik bezie de rug van mijn hand als de bovenkant, vandaar.

    -ik had het enkel over mensen 🙂 .

    nog een nieuwe bedenking: Een oog is rond (of ovaal of zo), hoe kan je dan iets in je ooghoek zien?

  5. Had ik maar een samuraizwaard…

  6. De oogbal is rond, niet het oog zelf. het oog zelf is niet eens elleptisch ( 2 vliegen in 1 klap

  7. Stomme wordpress, heeft mijn bedenkingen eruit gehaald. Nu dan

    Waarom noemt men een onderzeer niet een indezeer ?
    (voor de antwerpse lezer, is het ne “heet” of “noemt”)
    Waarom heeft licht geen geluidsknal ?

  8. @ Piet: als het oog niet rond of elliptisch is, wat is het dan wel? Oogvormig?

    Misschien heeft licht wel zoiets als een geluidsknal, maar die snelheid is iets moeilijker om te bereiken dan die van geluid.

  9. Sinuoide-achtig, ma dan wel met grenzen natuurlijk

    En u heeft gelijk licht heeft wel degelijk ne geluidsknal ma daar zit dan weer een heel ander principe achter. het komt er op neer da wij er geen last van hebben

Geef een reactie

