O had ik maar een samouraizwaard

“ARGH!! Hebt gij nooit goesting om zo eens volledig wild te gaan en alles en iedereen kort en klein te slaan?!!”

-“Nee, niet direct nee”

“Ah… Oh… ik ook nie zulle”

6 Reacties op “O had ik maar een samouraizwaard

  1. “Ja toch wel, en het liefst wil ik dan met dit in het rond zwaaien”

  2. Ik wel hoor, maar ik doe er nooit wat mee.

  3. wel eens om uit de bol te gaan maar sla op niemand ,hihi,wens u een fijne avond,vele groetjes

  4. Afgelopen weekend, toen die bende “feestende” debielen hier door de straat trok ..

  5. … geestelijk gehandicapt tot daar toe…

  6. Maar goed dat we nog over wat zelfbeheersing beschikken, af en toe…

Geef een reactie

