Jaws in Australië

Eerder vandaag las ik dit bericht.

In Australië heeft Phillip Kerkhof (oeraustralische naam, zoveel is duidelijk) een haai gevangen met zijn blote handen… Maar, ok, hij was dronken. Wat was die haai dan vraag ik mij af?

Als ik drie rijen vlijmscherpe, dolkvormige tanden in mijn gigantische bek heb zitten, en een of ander dronken zoogdier, dat niet thuis is in het water, valt mij aan, dan moet er toch iets stevig mis zijn om als verliezer uit dat gevecht te komen!

Hoe goed moet je al in de olie zitten om eventjes te beslissen om een haai te gaan vangen… ? Ik moet eerlijk toegeven, ik heb mijn deel pinten al gedronken, maar een haai overmeesteren is daardoor nooit als directe drang naar boven gekomen. Hoogstens een struikduik. Maar ja, ik ben dan ook geen Australiër. Misschien heeft hun criminele verleden hier iets mee te maken…

3 Reacties op “Jaws in Australië

  1. Haha, struikduik. Hadden we in die tijd al maar YouTube gehad.

  2. Weeral een reden om niet te drinken 🙂

  3. @ tijs: of een camera…

    @ llleennn: ik vind dat net wel een reden voor te drinken!! Bedenk wat een reclamecampagne dat zou zijn: “Drink our Vodka! Catch a shark!”. Ik zou het drinken!!

Geef een reactie

