En maar zweten…

Vandaag is het “Dikke Truien Dag”.

Een beetje cynisch als het globale thema “opwarming van de aarde” is, of niet?

3 Reacties op “En maar zweten…

  1. Het is hier bij ons ook ‘Dikke Truien Dag’, maar der is nie veel van te merken.
    Ze hebben de verwarming zo drastich naar beneden gedraaid dat ik nog gerust in mijn T-schirt kan werken. :-s
    Gelukkig is er nog een 2de initiatief gelanceerd: ‘met de trap naar Kyoto’. Ze willen ook de liften gaan uitzetten en zo energie uitsparen.
    Lang leve mijn kantoortje op het gelijk vloers!

  2. Bij ons op school ook. Als alternatief heb ik me in een aantal zomerjurken (5) gekleed … ik lijk nu wel zo’n Zuid-Amerikaans bergvrouwtje 😉

  3. Hier hebben ze de verwarming bij mijn weten niet aangezet. De temperatuur is aangenaam.

    Andere dagen zetten ze eerst de verwarming op, om een uurtje daarna de te hoge temperatuur weg te werken met de airco.

    Van mij mag het wel altijd “Dikke Truien Dag”-zijn.

Geef een reactie

