gezaag

Manmanman, wat kunnen mensen zagen!

Zonder ophouden over hetzelfde onderwerp… non stop… altijd hetzelfde…

En dan nog denken dat ik daarin geïnteresseerd ben! Hoe komen ze erbij!?

Ik ben het vrij beu.

Dat gezaag allemaal.

En echt niet opgeven.

Blijven zagen…

Zagen…

En net als je denkt dat ze gestopt zijn, beginnen ze opnieuw!!

Al dan niet met een ander onderwerp…

Niet te doen…

Als ze dan nog iets te zeggen hadden.

Maar nee…

Ik heb niks te zeggen.

2 Reacties op “gezaag

  1. Ik zwijg als vermoord. 😉

  2. Ik had het niet specifiek op iemand gemunt hoor, had gewoon weinig te vertellen gisteren 🙂 .

Geef een reactie

