Holy bad eating habits Batman!

Ik moet jullie vandaag teleurstellen.

Hartzeer, maagzweren en ontstoken teennagels vallen mij daarom ten deel.

Vanavond ga ik namelijk niet basketten.

Niet alleen stel ik jullie teleur door mijn persoonlijke ontwikkeling deze week te verwaarlozen, maar het belangrijkste gevolg van niet te gaan basketten is uiteraard het gebrek aan een voedingstip van de week!

Paniek en slechte eetgewoonten alom!

Ik kan natuurlijk hier zelf een voedingstip van de week uit mijn duim zuigen, maar laten we eerlijk zijn, een placebo, daar zijn we ook niet veel mee.

Dan blijft de vraag nog: Waarom? Waarom ga ik deze avond niet basketten? “Je bent toch niet ziek aan je bed gekluisterd?”, hoor ik jullie bezorgde zielen vragen. Neen, vrees niet, ik ben tiptop in orde, kerngezond, zo fris als een h(oe)ntje als het ware. Vanavond ga ik namelijk naar het optreden van Confuse The Cat in het Stuk in Leuven.

Alhoewel ik in eerste instantie niet direct van plan was mijn basketbal-escapades voor dat optreden op te zeggen, heeft de winst van een gratis duoticket mij over de (imaginaire) meet getrokken. In volle “een gegeven paard kijk je niet in de bek”-stijl heb ik mij dan ook een compagnon gezocht en deze avond zal ik dus tussen pot en pint vertoeven terwijl wereldhits in wording mijn trommelvliezen zullen vertroetelen.

“There’s a flipside on that coin…”

2 Reacties op “Holy bad eating habits Batman!

  1. and she knows it

Geef een reactie

