FUK – 007

“Wat een grappige nummerplaat”, dacht ik, al rijdend achter een wagen met nummerplaat FUK 007. Nu, ik ben ook geen echte bond-fanaat, maar zo sterk zou ik mij niet direct uitdrukken.

Nog geen 15 minuten geleden had ik afscheid genomen van mijn vriendin of ik scheurde al tegen 120 km/u over de E313 richting het klaverblad van Lummen. Daar zou ik opteren voor de E314 richting Leuven, aangezien Leuven mijn eindbestemming van de avond was.

Het was een rustig TV-avondje geweest. De Pappenheimers en nadien Snatch nog eens gekeken. Heerlijke film toch. Je kan zeggen wat je wil van Brad Pitt, maar acteren kan hij.

Ondertussen was Duyster op Studio Brussel. Alhoewel ik mij kan inbeelden dat radiomakers de tijdspanne van 22 tot 24u op zondagavond niet het meest aantrekkelijke uur vinden, kan ik mij geen beter tijdstip indenken voor dit programma. Ik ben alvast blij dat het op zondagavond geprogrammeerd is, anders zou ik er waarschijnlijk nooit naar geluisterd hebben.

Ah, de Leuvense ring met zijn trotse flitsbakken. Ooit heb ik mij eens bijna laten vangen, maar sinds hou ik mij braafjes aan de opgelegde 50km per uur. Voor de Bodart-parking rechtsaf en ik ben ongeveer op mijn bestemming.

Ik rij de parking op, gooi wat lege plastieken flessen in de overvolle container en sleur mijn spullen voor de week naar binnen. In een eerste reflex zet ik mijn PC op… Dat moet ik toch eens afleren… En dan te bedenken dat ik nu een boek aan het lezen zou kunnen zijn.

Ach ja, hij staat nu toch aan, dan kan ik evengoed nog een bericht op mijn blog schrijven..

“Wat een grappige nummerplaat”…

4 Reacties op “FUK – 007

  1. Zondagavond is zowat mijn favoriete radioavond, van 19.30 tot 22u. Gulliver (boeken op zondag) op radio 1, en daarna Duyster

  2. Zondagavond is zowat mijn enige radioavond… Ik luister altijd naar Duyster op weg naar Leuven. Voor de rest zet ik quasi altijd een cd op.

  3. k ken de vreemde gewoonte van eerst de computer op te zetten, terwijl ik vroeger niet van achter men boekken weg te krijgen was…
    en een geweldige nummerplaat, zeker na het zien van de laatste bond, dan dacht ik zelf van “fuck bond :p)

  4. Ik heb de laatste bond film niet gezien. Nu ik er over nadenk, denk ik zelfs dat ik nog geen enkele bond film in zijn totaliteit heb gezien…

Geef een reactie

