Waar is Blade als je hem nodig hebt?

Ik ben een man. Ik kan dus rechtopstaand urineren. Urineren zou voor mij telkens een feest moeten zijn. Zou moeten zijn… Maar toch heb ik regelmatig frustraties bij het urinoir.

Ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als ik op een urinoir, of “pisbak”, aankom en aldaar vaststel dat de vorige gebruiker het niet nodig achtte door te spoelen.

Daarom heb ik de komst van de “doorspoelsensoren” ook toegejuicht. Je kent ze wel, de lichtsensoren die, wanneer je vertrekt, zelf de opdracht geven met een goedgemikte waterstraal het urinoir een zuivere uitstraling te geven.

De urinoirs van mijn huidige werkgever zijn ook uitgerust met dergelijke sensoren, maar nog slagen sommige personen er blijkbaar in om de sensor te omzeilen. “HOE?!”, vraag ik mij dan af? Zijn het misschien vampieren, die het teveel aan vocht ten gevolge van hun laatste maaltijd op beschaafde manier willen wegwerken, maar door een gebrek aan schaduw de sensor niet tot doorspoelen kunnen aanzetten?

Met het bloedzuigen kan ik nog leven…

4 Reacties op “Waar is Blade als je hem nodig hebt?

  1. Misschien zijn die mannen bijzonder groot geschapen, of misschien proberen ze het wereldrecord vérplassen te verbeteren.

  2. Beide mogelijk. Alhoewel we waarschijnlijk wel op de hoogte gebracht zouden worden, zou er een dergelijke recordpoging in de gebouwen plaatsvinden.

  3. Blade??? Doe mij dan maar Buffy the vampire slayer. Daarvoor breek ik eigenhandig (!) een record verplassen als dat mocht helpen.
    Een blonde jongedame met goeie humor en een attitude waar de tabasco afdruipt, zo hoort het.
    Al die domme superhelden ten spijt…
    Blade… tsssssss

  4. Ik moet eerlijk toegeven dat ik Buffy the Vampire Slayer nog nooit het voordeel van de twijfel heb gegeven in mijn zoektocht naar televisievertier. Maar jij bent een fan, zoveel is duidelijk.

    Wie zou er winnen mocht je ze beide… nee, laat maar.

Geef een reactie

