ik weet het niet meer…

Zoals je ziet ben ik wat aan het experimenteren… Laat maar weten wat je er van vindt, ik zal zien of ik aandacht aan je bemerkingen geef 🙂 .

7 Reacties op “ik weet het niet meer…

  1. Alé, Hemingway, da’s toch wel één van de knapste WP themes. Houden zou ik zo zeggen!

    Cutline is ook wel een aanrader, vooral omdat je met die foto’s bovenaan kan spelen. Ik weet alleen niet of je het ook op WP.com kan gebruiken.

  2. ik vind deze layout maar niks, omdat ik moet doorklikken om een entry volledig te lezen, en omdat hij meer wegheeft van een prikbord dat veel te groot is en waar ge niks meer op terugvindt dan van een chronologisch verhalenlijstje (wat een blog toch grotendeels is)

  3. @ tijs: blij dat je nog eens tevreden bent 😉

    @ peckle: hoe meer klikken, hoe meer vreugd. Het chronologisch verhalenlijstje is op deze blog ook beperkt tot het dagelijkse bericht. Een echte verhaallijn komt niet direct naar voren.

  4. Ik vind dit toch ook maar echt vervelend, met da klikken allemaal…

  5. Ik ben ook niet zo’n doorklikker, want daarvoor ontbreekt me de tijd. Slechts de twee laatste posten op de hoofdpagina vind ik wel wat weinig, maar dit is natuurlijk jouw blog en ik heb hier niets in de pap te brokken. Doe dus maar lekker je eigen zin.

  6. De mensheid was blijkbaar nog niet klaar voor Hemingway 🙂 .

    Deze is beter, en ook mooi, ook.

Geef een reactie

