Niet gemakkelijk

Ik heb tot op heden nog geen design voor mijn blog gevonden waarmee ik volledig tevreden ben. Mijn beperkingen designgewijs beletten mij om mijn creativiteit bot te vieren.

Waarschijnlijk zouden mijn creaties nog niet half zo goed zijn als de templates die door wordpress worden aangeboden. Dus waarover zit ik nog te zagen?

2 Reacties op “Niet gemakkelijk

  1. Arghhhhhhhh … is het mogelijk om die ambetante snap popups uit te schakelen?

  2. Dat is mogelijk ja (zaten er voorheen trouwens ook al in hoor).

Geef een reactie

