mopke

Vaak heb ik de indruk dat er vroeger veel ferventer moppen getapt werd dan heden ten dage. Zelf ken ik ook niet meer zoveel grappen, en mijn vriendengroep lijkt het grappen en grollen ook deels verleerd. Af en toe hoor ik nog wel eens een mop het onthouden waardig, maar jammerlijk genoeg krijg ik ze zelden in mijn grijze massa opgeslagen.

Vandaag hoorde ik deze:

Er hangen 2 slangen in een boom in het oerwoud. Vraagt de ene aan de andere: “Zeg, ben ik eigenlijk giftig?”. “Weet ik veel”, antwoord de andere, “waarom?”. “Ik heb op mijn tong gebeten…”

2 Reacties op “mopke

  1. ter info hier ergens, één van de beste en coolse blogs en dan ook nog uit het leuvense … Yuri Maanzand …

    http://www.maanzand.com/

  2. Zit daarom ook reeds enige tijd in mijn RSS reader.

Geef een reactie

