Kerrie

Door het hele hectische gebeuren gisteren nog geen tijd gehad om iets te posten.

De demo was goed verlopen, maar was extra vermoeiend doordat de klant franstalig was… “oui, et çà c’est un truc vidioconférence”. Ze begrepen wat ik bedoelde, dus ik ben tevreden.

’s Avonds nog maar eens mijn drang tot experimenteren in de keuken de overhand laten nemen. Maar aangezien ik gasten had, had ik toch maar een receptje als leidraad genomen. Hoofdzakelijk andere ingrediënten, maar de bereiding was gelijkaardig. Het was geslaagd en voor herhaling vatbaar! Voor de verandering zie ik niet tegen het eten van de restjes op! Ik noem het : Kerrieschotel comme chez niggle.

2 Reacties op “Kerrie

  1. Gewaagd om iets te proberen net als je gasten hebt, ‘k zou’t niet durven 🙂

  2. De gasten waren uiteraard bekenden: vriendin en 2 kameraden/collega’s. Dus zou het mislukt zijn, dan was hoogstens hoongelach het gevolg.

    Daarbij was het niet echt een experiment aangezien ik een recept had waar ik ideëen kon opdoen.

    Ik zal hier snel het recept geven:

    1 blik kokosmelk in wok kappen. Laten koken. 2 stevige eetlepels kerriepasta (ik had er van de colruyt, in het recept stond iets van rode thaise…). Even laten meekoken. Vlees toevoegen (ik koos voor kippenblokjes). Groenten toevoegen (veel champignons, 1 klein gesneden aubergine en paprika). 2 eetlepels vissaus, en wat kruiden naar believen. Wat roeren en laten koken totdat de kokosmelk wat gereduceerd is.

    Serveren met rijst.

Geef een reactie

